; ;

4 września 2017

Mason Cross


chirurg plastyczny • kawaler • 32 lata • lekarz z ekipy
To ten  uroczy dzieciak. Tak o nim mówiono.
Przez pierwsze lata dzieciństwa nawet próbował uporać się z tą dziwnie brzmiącą łatką, potem sam sobie odpuścił. Wielu zrobiło to już przed nim. Pierwsza do wybaczania stała Megan – matka. Wystarczało, że palnął jakieś głupstwo, a ona... odpuszczała mu, tak po prostu. Zrobiła to, gdy spalił backyard u sąsiada („Bo trawa była za sucha”), ściął włosy koleżance z ławki („Myślałem, że się jej spodoba!”). Nawet wtedy, kiedy z nieuwagi, pijany w trzy dupy, przypieprzył kabrioletem w ścianę („Nie martw się, Meggy, to Bal Absolwentów. Ktoś musiał”).

W dalszej perspektywie czasu wykorzystał życiową przewagę. Zaczął obracać się wyłącznie tym, co dobre. Poczynając od przedmiotów. Dostatecznie śliczne, dostatecznie drogie – ostatecznie jego. Z dziewczynami nie mogło być inaczej. Jako syn bogatych rodziców, z nieprzeciętnie atrakcyjną buźką, było mu nad wyraz łatwo. Do czasu. Ciągłe podróże w obce kraje i praca chirurga plastycznego go zmieniła. Gdy dotarł do pułapu przystojnego doktora, był już tak znudzony perspektywą swawolnego życia, że nagle to, co inni uznawali za piękno i wygodę, on przewartościował na próżność i głupotę. To wtedy pierwszy raz coś sprzedał. Apartament w centrum, porsche na parkingu, domek letniskowy w Kanadzie, z którego nigdy nie skorzystał. Siebie tak do końca zmienić nie potrafił.

Wciąż jest nieodpowiedzialny i wciąż lata z gołą klatą, gdy może. Wciąż lubi pięknych ludzi. Sam mówi, że z nawyku, inni że to nic innego, jak przymus zawodu. Teraz jednak jest inaczej. Nie ma krzty snobizmu w tym, jak żyje. Mieszka skromnie w namiocie na wyspie, jada tylko z puszki, wieczorami gra w konsolę z kumplem (rzecz jasna u niego), a gdy spytasz go, dlaczego nie kupi sobie wyjścia z tego wariatkowa, odpowie tobie krótko: Żartujesz? Właśnie to zrobiłem.
Na planie programu dzień w końcu nabiera zdrowych emocji.
Zwierzenia

10 komentarzy:

  1. [Nie wiem czy Ash w mniemaniu Masona jest wystarczająco ładnym ludziem, ale nawet jeśli nie, to jestem pewna, że Ash chętnie by go poznał bliżej!
    Hej, cześć i czołem!]

    Biersack

    OdpowiedzUsuń
  2. [Chyba się znamy, ale nie jestem pewna... xD Długo mnie nie było niestety. Ale cóż, witam i czy może jest ochota na wątek? A jeżeli tak, to wolisz wymyślać, czy może zacząć?]

    Ramona

    OdpowiedzUsuń
  3. [Hej, chyba Maya i Mason mają coś wspólnego - obu nie wystarczało 'normalne' życie :). Myślę, że mogliby się dogadać.]

    Maya

    OdpowiedzUsuń
  4. [Hej :D Widziałam, że szukasz kumpla dla Masona, a skoro jest specyficzny, może podoła drugiemu specyficznemu człowiekowi XD A jeśli miałabyś inny pomysł, chętnie przyjmę powiązanie/wątek, cokolwiek. Jest więcej w Roanie, niż widać w KP, zapraszam ;)]

    Roan Watson

    OdpowiedzUsuń
  5. [Czekałam na postać lekarza z niecierpliwością (może dlatego, że sama chciałam go zająć i mega trzymałam kciuki za jego kreacje z twojej strony :D). Bardzo mi się podoba Twoje podejście do niego i to, że jest chirurgiem plastycznym uwielbiającym piękne osoby. Bardzo specyficzny, ale przypomina mi odrobinę podejście postaci z filmu "Repo: The Genetic Opera" i to jest mega fajne :)
    Po drugie przystojna buzia oraz ciało z całą pewnością przyciągną wszystkie panie tego show ;)
    Nie wiem, czy lubisz męsko-męskie ani czy Nicholas w swojej nerdowatości będzie wystarczająco ładny dla Asha, ale i tak zapraszam!
    Przy okazji powodzenia i trzymam mocno kciuki :)]

    Nicholas

    OdpowiedzUsuń
  6. [Witaj! Baw się świetnie, bo Mason jest bardzo ciekawą postacią i na pewno wielu przyciągnie!
    Moim obowiązkiem jest zaproponowanie wątku, bo zakryłam twoja kartę, więc jeśli uznasz Donghae za wystarczająco interesującego, to napisz, a na pewno coś wymyślimy :D]

    Donghae Sam

    OdpowiedzUsuń
  7. [To naprawdę przystojny pan doktor! :D A w ogóle to cześć! Baw się tutaj z nami dobrze. I owocnych wątków życzę. Sądzę, że przy takim programie lekarz czasem ma co robić, bo bójki i dziwne wypadki to codzienność :D]


    Jimmy

    OdpowiedzUsuń
  8. [Hahaha pewnie, to mój drugi wątek niespodzianka więc jak najbardziej jestem gotowa :)
    Dziękuję!]

    Nicholas

    OdpowiedzUsuń
  9. [Jestem prawie pewna, hm... No dobrze, tak czy inaczej... Ramona jest dość żywą osobą, więc naturalne jest dla niej, że wiele, wiele, wiele razy uległa jakimś drobnym urazom w stylu spadnięcia w końcu z drzewa, bo chciała po nich chodzić jak padało; oparzeniu się w różnych sytuacjach (pewnie głównie kawą xd); skaleczeniu się o własny sprzęt lub przy montowaniu czegoś. Generalnie mój pomysł jest taki, by się znali bo ona do niego dość często wpadała z takimi rzeczami. Mogą sobie żartować, że specjalnie po to się rani, by się z nim zobaczyć xd Nic poważnego - drobnostki. Co ty na to?]

    Ramona

    OdpowiedzUsuń
  10. (Gracias bardzo mocno, chociaż odpisuję pięć lat później, ale ja już tak mam chyba. Stresowałam się strasznie (i właściwie nadal to robię), więc czuję się trochę swobodniej i guess???)

    —william

    OdpowiedzUsuń