; ;

1 stycznia 2000

zwierzenia




Pierwsze pytanie
Konsternacja pojawia się na mojej twarzy, kiedy pada pytanie: „Dlaczego zdecydowałeś się na wzięcie udziału w programie?”. Panującą przez chwilę ciszę przerywam śmiejąc się cicho i wzruszając ramionami.
— Ze wszystkich pytań, tego obawiałem się najbardziej. — Przeczesuję i tak znajdującą się już w nieładzie fryzurę. — Przegrałem zakład, a mój brat jest bezlitosny i kazał mi zgłosić się do programu. Ot, cała historia. Nie chodziło o gołe cycki, nagich facetów, a nawet tę kasę. Ale nie będę ukrywać, że w sumie to by się przydała. — Śmieję się i puszczam oczko do obiektywu kamery.
A później słyszę już tylko ”Mamy to!” z ust reżysera i nie przejmując się niczym, nawet nie czekając na zgodę uciekam z kącika zwierzeń.
Drugie pytanie
Soon.
Trzecie pytanie
Soon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz