; ;

3 września 2000

Maya - zwierzenia

DLACZEGO ZDECYDOWAŁAŚ SIĘ NA UDZIAŁ W PROGRAMIE| 03.09.2017
Tej części programu bałam się najabrdziej Zazwyczaj w każdym reality show uczestnicy ronili suche łzy albo uśmiechali się tak jakby ktoś im posmarował zęby jakąś ochydną rzeczą, a ja nienawidzę takiej sztuczności. Jednak mój uśmiech w tej chwili był jak najbardziej szczery, na szczęście pierwsze pytanie okazało się proste.
-Chciałam coś zmienić, zrobić coś innego. Ten program jest do tego świetną okazją.

Na co wydasz dwieście tysięcy, jeśli uda Ci się wygrać? | 06.09.2017
Zamyśliłam się. Jasne, miałam kilka pomysłów co mogłabym zrobić z wygraną. Jednak, jak na razie, żaden nie był wart większej uwagi. 
- Najpierw kupię najpiększniejsze szpilki jakie znajdę - zaśmiałam się - jeszcze nie wiem na co przeznaczę resztę, ale jak się zdecyduję to dam wam znać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz