; ;

29 sierpnia 2016

Zwierzenia Isoldy


Dlaczego zdecydowałaś się na wzięcie udziału w programie? | 28 sierpnia 2017
Nie jestem wylewna. Zadają mi idiotyczne pytanie. Czy przy tym programie w ekipie pracuje ktoś z intelektem wyższym od ameby? Nie patrzę w kamerę. Oglądam się na swoją prawą stronę, na Tristana. Siedzi obok mnie. Uśmiecha się kpiąco i milczy. Jebany... jak zawsze.
— Nie Twój interes! — cedzę przez zęby, chociaż przecież odpowiedź nie jest tajemnicą.
Nie każdy z nas zjawił się tu dla tych dwustu tysięcy?

Na co wydasz dwieście tysięcy, jeśli uda Ci się wygrać? | 4 września 2017
Program uczy mnie, że chociaż nie chcę, powinnam udzielić jakąś odpowiedź. Byle ciekawą. Co powiedział Tristan? Czy jak się z nim zgodzę, moja odpowiedź wyda się zbyt przewidywalna? A może oszustwo wyda się zbyt nachalne? Prycham. Zbyt długo zastanawiając się nad odpowiedzią.
— A Ty już teraz wiesz na co byś wydał swoje dwieście tysięcy, gdybyś dzisiaj je dostał? Wymijająca odpowiedź. Świetnie. Kupię nią sobie trochę czasu, ale niezależnie ile mi go dostanie... czy jest sens odpowiadać szczerze?
— Planuję coś z bratem. To tajemnica.
Uśmiecham się enigmatycznie. Potrafię tak?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz